perjantai 8. tammikuuta 2016

Soo soo blogger!













Pahoittelut


olen ollut viikon Gran kanarialla 
ja äsken juuri kun olin julkasemassa 
shootti+kt postauksen niin blogger 
päätti tuhota sen :c

eli sori kun ei ole tullut kuvia...

mutta tähän postaukseen yritän tunkea 
sen kuva tarinan.






Enkeleitten tarina
osa 3

"Minä en selviä
yksin"




Melody: Ei,en ole tehnyt mitään
 pahaa!


Emilie: *loihtii muut uskomaan
Melodyä*

?: Selvä, uskomme sinua.


Emilie: Onneksi huomasin!


Melody: He yhtäkkiä vaihtoi
mielipidettä...




Melody: *alkaa skeittaamaan*



Emilie: Lähden hänen
perään!



Melody: *istahtaa*
Minä en selviä tästä kaikesta yksin!


Emilie: *katsoo eteensä*

E&M: Tuo on tornado!

Emilie: Eli on minun aika
toimia!




kiitos kun luit <3





Kommentteja?







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti